Бренд Ixon заснований в 1996 році і належить французькою Access Equip Motos France. Не дивлячись на свій молодий вік компанія вже увійшла до топ п’ять найбільших виробників мотоекіпіровки. Серед мотоциклістів компанія відома тим, що ламає стереотипи. Всі знають, що якісно, означає дорого. Але це не властиво Ixon, яка за доступну ціну надає екіпіровку з високоякісних і зносостійких матеріалів.

Офіційний сайт: https://www.ixon.com/

Ixon

Сьогодні емблему Ixon можна відмітити не лише на любителях підкотитися по місту, але і на екіпіровці професійних гонщиків класу GP і ендуро. І цей вибір зроблений завдяки особливості надавати гонщикові максимум свободи рухів і ефективно захищати найвразливіші місця. У 2017 році в цій екіпіровці виступає десять гонщиків MOTOGP. Це такі зірки мотоспорту, як Симоне Корса, Ксавье Сімеон, Лівіо Лой, Ремі Гарднер Бредлі Сміт, Алекс Еспаргаро, Йонас Фолгері та інші.

Ixon

Французька мотоциклетна екіпіровка Ixon стала самим швидкорослим брендом в Moto GP. Беручи участь з 2011 року, компанії удалося встановити і розвинути довгострокові партнерські стосунки з командами і гонщиками на найвищому рівні, у тому числі з Monster Tech 3 Yamaha.

Ixon

Головний штаб знаходиться у Франції, а виробництво розташоване в Китаї на власному заводі. За якість не варто переживати, оскільки весь процес жорстко контролюється.

Ixon

Серед їх продукції одяг для будь-якого байкера, неважливо якій у вас мотоцикл, спортбайк, чоппер або ендуро. Також в колекції Ixon можна знайти одяг для жінок і найменших байкеров.

Ixon

У виробництві товарів даного бренду застосовують такі матеріали як Dryaxx, Thermolite і Тетратекс. Це дозволяє експлуатувати її в будь-яких погодних умовах.

Співробітники Ixon постійно розробляють нові технології захисту мотогонщиків. У 2017 році вони представили вбудовану подушку безпеки в екіпіровку. Яка важить всього 800 грам і здатна, коли катастрофа неминуча, оперативно спрацювати за лічені мілісекунди. Раніше всього два бренди могли похвалитися такими розробками, це Dainese і Alpinestars. У класі Superbikes наявність даної технології обов’язкова з сезону 2018.